تعرفه خدمات

گروه خدمت نام خدمت کد خدمت گروه تخصصي تعرفه سال 99 شرايط امكان ارائه خدمات
شرکت مهندسی نرم افزار هلو نمایندگی فروش و خدمات آموزشگاه همكار موسسه خدمات تكميلي همكار عامل فروش و خدمات همكار فروش و خدمات نمايندگي سخت افزاري
تلفنی الکترونیک حضوری اعزام اعزام حضوری اعزام حضوری اعزام حضوری اعزام اعزام حضوری
تعرفه خدمات تکميلي تهران و حومه طراحي فاكتور ، فرمها و ساير گزارشات طراحی فاکتور                           AR01 تكميلي مرتبط با محصول طرفه نگار 1,200,000 ریال    مبلغ پايه به ازاي طراحي هر فرم می باشد و در صورت پیچیدگی طرح ، قابلیت افزایش مبلغ به صورت توافقی دارد.
جهت اصلاح اندازه صفحه در فایل طراحی، هزینه ی طراحی مجددا و بستگی به میزان اصلاح، تا سقف هزينه طراحي فاکتور دریافت می گردد.
فرمها و ساير گزارشات AR02 600,000 ریال
طراحی لیبل بارکد AR03 2,000,000 ریال                          
اصلاح فونت ها در طراحی فاکتور(فرم ها و سایر گزارشات) AR04 250,000 ریال اصلاح فونت ها و اضافه کردن هر گونه فیلد به فایل طراحی فاکتور(فرم ها و سایر گزارشات) تا یک هفته بعد از ارائه  فایل طراحی شده رایگان می باشد در غیر این صورت هزینه براساس تعرفه ذکر شده در همین بخش از مشتری دریافت خواهد شد.
 انجام بستن حساب (به جزء عملیات حسابداری) AR05 2,000.000 ريال به ازای هر بانک اطلاعاتی به جز هزینه های ذکر شده سایر هزینه ها  به صورت توافقی می باشد.
ورود اطلاعات (استقرار نرم افزار) AR06 ساعتی 1.300.000 ريال به جز هزینه های ذکر شده سایر هزینه ها  به صورت توافقی می باشد.
رفع مغايرت و مشكل در گزارشات نرم افزار ناشي از اشتباه كاربر AR07 ساعتی 1.300.000 ريال
تهيه گزارشات مورد نياز از نرم افزار (راهنمايي توسط كارشناس يا اخذ گزارشات توسط كارشناس) AR08 ساعتی 800,000 ریال
انجام عمليات انبارگرداني AR09 ساعتی 900.000 ریال
قرنطینه سازی نرم افزار هلو  و تنظیمات مربوطه در آنتی ویروس AR10 550,000 ريال                          
نصب سیستم عامل مجازی (vm-ware, hyper-v, …) AR11 800,000 ريال  
نام خدمت کد خدمت گروه تخصصي تعرفه سال 99 شرايط امكان ارائه خدمات
شرکت مهندسی نرم افزار هلو نمايندگي فروش و خدمات آموزشگاه همكار موسسه خدمات تكميلي همكار عامل فروش و خدمات همكار فروش و خدمات نمايندگي سخت افزاري
تلفنی الکترونیک حضوری اعزام اعزام حضوری اعزام حضوری اعزام حضوری اعزام اعزام حضوری
كلمه عبور و كد رجيستري SRS01  خدمات پشتيباني مرتبط با نرم افزار های شرکت رایگان كلمه عبور در صورت داشتن و يا نداشتن تمديد بصورت تلفنی، sms و الکترونیک به طور رايگان ارائه مي گردد.
 رفع ايراد نرم افزار (پيغام هاي نرم افزار ) در قسمتهاي مختلف نرم افزار  SRS02 رایگان  در صورت نياز بايد Backup مشتري دريافت گردد. برطرف نمودن کليه خطاهاي عددي در اين کد خدمت گنجانده مي شود. مانند خطاهای 1 تا 6 و خطاهای مربوط به قفل سخت افزاری نرم افزار تا زمانی که منجر به تعویض قفل گردد که در آن صورت با تعرفه های مربوطه در همین جدول محاسبه صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است که در صورت عدم تمدید پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
برنامه ريزي مجدد قفل SRS03 رایگان در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
جايگزين سي دي مفقود شده (ارائه مجدد سي دي) SRS04 رایگان برای مشترکین بدون تمدید فقط نسخه فعلی نرم افزار مشتری اگر در آرشیو تکثیر وجود داشته باشد با دریافت مبلغ 200.000 ریال قابل ارائه می باشد درغيراينصورت شرکت تعهدي براي ارائه ندارد؛ بديهي است براي دريافت آخرين نسخه بايد تمديد پشتيباني نمايند.

راهنمای کاربری مربوط به نرم افزارهای طرفه نگار (رفع اشکال مشتری در قسمت های مختلف نرم افزار)
GRS05 خدمات پس از فروش مرتبط با نرم افزار های شرکت  ساعتی 550,000 ریال درصورتيكه تمدید اعتبار پشتیبانی نرم افزار مشتری فعال باشد، راهنمائي تلفني رايگان انجام مي گردد . راهنمایی حضوری جهت رفع اشکال ساده و سوالات پایه ای و مختصر (حدود 15 دقیقه) رایگان می باشد و در غیر این صورت هزینه آن بر اساس مدت زمان محاسبه می گردد.
مشكل ناشي از كاربری مشترک در قسمتهاي مختلف برنامه GRS06  ساعتی 900,000 ریال در صورت نياز بايد Backup مشتري دريافت گردد. در خصوص مشكلات تخصصي حسابداري و سخت افزاري (شبكه و امنيت اطلاعات) بدليل هزينه بالاتر، طبق توافق طرفين قابل انجام مي گردد. 
رمز دسترسي به برنامه (در صورت فراموشي) GRS07 300,000 ریال براي ارائه رمز دسترسي فراموش شده ارائه اصل نامه رسمي مهر و امضاء شده شركت متقاضي الزامي است بايد در نامه نام، تلفن ثابت و همراه شخصي كه بايد كلمه عبور به ايشان داده شود، درج شده باشد. توسط شركت ميتوان از طريق تلفن، SMS يا اينترنت پاسخ را براي مشتري ارسال نمود.
نصب اوليه نرم افزار سينگل GRS08 رایگان
(در محل نمایندگی)
نصب اوليه صرفا تا يكماه پس از خريد در محل نمايندگي هاي فروش و خدمات رايگان مي باشد و پس از آن هزينه اي برابر هزينه نصب مجدد دريافت می گردد. 
همچنین در صورت درخواست مشترکین نرم افزارهای سینگل و در صورت امکان اعزام برای نصب اولیه نرم افزار سینگل، تعرفه نصب مجدد دریافت می گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
شبکه GRS09 رایگان جهت ارائه خدمات نصب اولیه برای مشترکین شبکه، همكار فروش و خدماتي كه نرم افزار را فروخته موظف به ارائه خدمات اولیه و مطابق با ضوابط کلی تعیین شده می باشند (نصب اولیه رایگان نرم افزار شبکه و ارسال فرم گزارش ارائه خدمات با کد FO-098 برای شرکت طرفه نگار).لازم به ذكر است درصورت عدم ارسال فرم مذكور در موعد مقرر، مبلغ خدمات تعهدي اختصاص يافته به همكار (در زمان خريد) از حساب ايشان خارج خواهد شد.
نصب مجدد نرم افزار سینگل GRS10  ساعتی 550,000 ریال -
شبکه به ازای هر client GRS11  ساعتی 550,000 ریال
شبکه فقط سروز GRS12 850,000 ریال -
نصب و راه اندازی امکان سفارش گیری بر روی ویندوز (دروید سرور) GRS13 650,000 ریال -                          
نصب و راه اندازی امکان سفارش گیری بر روی هر تبلت GRS14 100,000 ریال -                          
نصب بانکهای اطلاعاتی سال قبل (ايجاد سال مالی گذشته) در نرم افزار های سينگل و شبکه GRS15 350,000 ریال لازم به ذكر است، چنانچه موارد با ايراد نرم افزار (باگ) همراه باشد طبق تعرفه "ايراد نرم افزار" اعمال مي گردد. 
اول دوره نمودن اطلاعات / كانورت اطلاعات GRS16 500,000 ریال    
بازیابی اطلاعات کالا و طرف حساب از خروجی نرم افزار در فرمت Excel GRS17 450,000 ریال ورودی اکسل 450،000ریال و بستگی به زمان قابل تغییر تا سقف  900،000ریال
تعويض قفل  سخت افزاری به سخت افزاری (تکنولوژی جدید) GRS18 600,000 ریال در خصوص قفل دارای مشکل در صورتیکه "آی سی" بر روی قفل وجود داشته باشد طبق روال قفل تعویض شده و هزینه آن مطابق تعرفه از مشتری دریافت می گردد، (همچنین با استفاده از فرم تعهدنامه تعويض قفل با کد FO-589 از مشتری تعهد گرفته شده و پس از ارسال به شرکت قفل و بررسی درصورت وجود مشکل اقدامات لازم طبق تعهدنامه صورت میگیرد) اما چنانچه "آی سی" بر روی قفل وجود نداشته باشد قفل هیچ ارزشی نداشته و عمدا دستکاری شده، لذا قفلی ارائه نمی گردد و در صورت نياز باید نرم افزار جدید خریداری گردد.
در خصوص تبدیل قفل ها امکان تبديل مستقيم قفل هاي پارالل به 64 HID  وجود دارد.
کلیه نرم افزارهای فروش رفته می بایست دارای قفل 64 بیتی باشند و در صورتیکه نماینده در هنگام فروش قفل 32 بیتی در اختیار کاربر قرار دهد، نیاز به بررسی و تصمیم گیری توسط شرکت فروش می باشد.

در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
تعویض قفل پاک شده (سوخته) GRS19 رایگان معيار شناسايي قفل پاک شده (سوخته) قفلي است كه از لحاظ اطلاعات موجود در برد سخت افزاري دچار مشكل گرديده است و بر روي هيچ سيستم كامپيوتري عكس العملي از خود نشان نمي دهد، قفل از لحاظ ظاهر و فيزيكي سالم بوده اما در اصطلاح سوخته است،
همچنین قفل هايي که از لحاظ فيزيکي مشکل ندارند و نيازي به Program نمودن قفل نيز ندارند اما نياز به تعويض دارند (مواردي که به دليل خطاي -1 و يا درخواست مکرر کلمه عبور و کد رجيستري يا در برخي موارد خطاي 21 و ... مي باشد)  نیز تعرفه های مشابه قفل پاک شده (سوخته) دارند.
لازم به ذکر است ، چنانچه مشترک داراي چند قفل بوده باشد ،مطابق با تشخیص کارشناس، 1 یا همه قفلها قابل تعویض میباشند.
درصورتیکه قفل سوخته مشتری قفل نسل قدیم (tiny dongle version 2.0 ) باشد، قفل سالم نسل قدیم به مشتری به صورت رایگان تحویل داده می شود.

و درصورت تمایل مشتری به تعویض قفل ازنسل قدیم (tiny dongle version 2.0 ) به نسل جدید (+tiny یا tiny hid) و استفاده از تکنولوژی جدید این گونه قفل ها، هزینه مصوب دریافت می گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
                         
قفل سرقت شده GRS20 خريد مجدد نرم افزار مطابق با تعرفه های فروش
قفل مفقود شده GRS21 خريد مجدد نرم افزار مطابق با تعرفه های فروش
افزایش کیت و امکانات GRS22 طبق تعرفه های فروش ارجاع به واحد فروش ميشود. درصورت اتصال مستقيم به شركت Online درغيراينصورت بايد OffLine ارائه گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی: با دریافت مبلغ  200.000ریال (بعنوان کارمزد) مازاد بر هزینه مربوطه امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است این شرایط شامل مواردی است که نیاز به ارتقا ورژن و یا ارئه سی دی نمیباشد و در مواردی که الزاما نیاز به ارتقا ورژن است میبایست حتما تمدید پشتیبانی نیز صورت گیرد، لذا میبایستی توجه داشت که ارتقاء ها جهت مشترکینی که تمدید پشتیبانی ندارند، تنها در گروه محصولات یکسان قابل انجام خواهد بود (بدون تغییر در نسخه نرم افزار؛ شرکتی به شرکتی و...) 
ارتقاء ورژن ارائه سی دی آخرین ورژن  GRS23 رایگان تعرفه ذکر شده براي اين خدمت، شامل ارائه سي دي آخرين ورژن نرم افزار می باشد.لازم به ذکر است مشترک می تواند درخواست دریافت فایل یا سی دی آخرین ورژن نرم افزار را از طریق درگاه تلفنی و الکترونیک( مای هلو ) ارائه نماید اما بابت ارسال سی دی از طریق پست هزینه پستی به صورت مجزا دریافت می گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
انجام عملیات ارتقاء ورژن به آخرین نسخه GRS24 250,000 ریال تعرفه ذکر شده براي اين خدمت، شامل انجام عمليات ارتقا ورژن مي باشد. 
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
1 شدن شماره ثابت سند پس از بستن حساب GRS25 400,000 ریال -
ایجاد و بازگردانی بکاپ GRS26 رایگان در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
خام کردن نرم افزار GRS27 رایگان در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.