تعرفه خدمات

گروه خدمتنام خدمتکد خدمتگروه تخصصيتعرفه سال 99شرايطامكان ارائه خدمات
شرکت مهندسی نرم افزار هلونمایندگی فروش و خدماتآموزشگاه همكارموسسه خدمات تكميلي همكارعامل فروش و خدماتهمكار فروش و خدماتنمايندگي سخت افزاري
تلفنیالکترونیکحضوریاعزاماعزامحضوریاعزامحضوریاعزامحضوریاعزاماعزامحضوری
تعرفه خدمات تکميلي تهران و حومهطراحي فاكتور ، فرمها و ساير گزارشاتطراحی فاکتور                          AR01تكميلي مرتبط با محصول طرفه نگار1,200,000 ریال   مبلغ پايه به ازاي طراحي هر فرم می باشد و در صورت پیچیدگی طرح ، قابلیت افزایش مبلغ به صورت توافقی دارد.
جهت اصلاح اندازه صفحه در فایل طراحی، هزینه ی طراحی مجددا و بستگی به میزان اصلاح، تا سقف هزينه طراحي فاکتور دریافت می گردد.
فرمها و ساير گزارشاتAR02600,000 ریال
طراحی لیبل بارکدAR032,000,000 ریال             
اصلاح فونت ها در طراحی فاکتور(فرم ها و سایر گزارشات)AR04250,000 ریالاصلاح فونت ها و اضافه کردن هر گونه فیلد به فایل طراحی فاکتور(فرم ها و سایر گزارشات) تا یک هفته بعد از ارائه  فایل طراحی شده رایگان می باشد در غیر این صورت هزینه براساس تعرفه ذکر شده در همین بخش از مشتری دریافت خواهد شد.
 انجام بستن حساب (به جزء عملیات حسابداری)AR052,000.000 ريال به ازای هر بانک اطلاعاتیبه جز هزینه های ذکر شده سایر هزینه ها  به صورت توافقی می باشد.
ورود اطلاعات (استقرار نرم افزار)AR06ساعتی 1.300.000 ريالبه جز هزینه های ذکر شده سایر هزینه ها  به صورت توافقی می باشد.
رفع مغايرت و مشكل در گزارشات نرم افزار ناشي از اشتباه كاربرAR07ساعتی 1.300.000 ريال
تهيه گزارشات مورد نياز از نرم افزار (راهنمايي توسط كارشناس يا اخذ گزارشات توسط كارشناس)AR08ساعتی 800,000 ریال
انجام عمليات انبارگردانيAR09ساعتی 900.000 ریال
قرنطینه سازی نرم افزار هلو  و تنظیمات مربوطه در آنتی ویروسAR10550,000 ريال             
نصب سیستم عامل مجازی (vm-ware, hyper-v, …)AR11800,000 ريال 
نام خدمتکد خدمتگروه تخصصيتعرفه سال 99شرايطامكان ارائه خدمات
شرکت مهندسی نرم افزار هلونمايندگي فروش و خدماتآموزشگاه همكارموسسه خدمات تكميلي همكارعامل فروش و خدماتهمكار فروش و خدماتنمايندگي سخت افزاري
تلفنیالکترونیکحضوریاعزاماعزامحضوریاعزامحضوریاعزامحضوریاعزاماعزامحضوری
كلمه عبور و كد رجيستريSRS01 خدمات پشتيباني مرتبط با نرم افزار های شرکترایگانكلمه عبور در صورت داشتن و يا نداشتن تمديد بصورت تلفنی، sms و الکترونیک به طور رايگان ارائه مي گردد.
 رفع ايراد نرم افزار (پيغام هاي نرم افزار ) در قسمتهاي مختلف نرم افزار SRS02رایگان در صورت نياز بايد Backup مشتري دريافت گردد. برطرف نمودن کليه خطاهاي عددي در اين کد خدمت گنجانده مي شود. مانند خطاهای 1 تا 6 و خطاهای مربوط به قفل سخت افزاری نرم افزار تا زمانی که منجر به تعویض قفل گردد که در آن صورت با تعرفه های مربوطه در همین جدول محاسبه صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است که در صورت عدم تمدید پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
برنامه ريزي مجدد قفلSRS03رایگاندر صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
جايگزين سي دي مفقود شده (ارائه مجدد سي دي)SRS04رایگانبرای مشترکین بدون تمدید فقط نسخه فعلی نرم افزار مشتری اگر در آرشیو تکثیر وجود داشته باشد با دریافت مبلغ 200.000 ریال قابل ارائه می باشد درغيراينصورت شرکت تعهدي براي ارائه ندارد؛ بديهي است براي دريافت آخرين نسخه بايد تمديد پشتيباني نمايند.

راهنمای کاربری مربوط به نرم افزارهای طرفه نگار (رفع اشکال مشتری در قسمت های مختلف نرم افزار)
GRS05خدمات پس از فروش مرتبط با نرم افزار های شرکت ساعتی 550,000 ریالدرصورتيكه تمدید اعتبار پشتیبانی نرم افزار مشتری فعال باشد، راهنمائي تلفني رايگان انجام مي گردد . راهنمایی حضوری جهت رفع اشکال ساده و سوالات پایه ای و مختصر (حدود 15 دقیقه) رایگان می باشد و در غیر این صورت هزینه آن بر اساس مدت زمان محاسبه می گردد.
مشكل ناشي از كاربری مشترک در قسمتهاي مختلف برنامهGRS06 ساعتی 900,000 ریالدر صورت نياز بايد Backup مشتري دريافت گردد. در خصوص مشكلات تخصصي حسابداري و سخت افزاري (شبكه و امنيت اطلاعات) بدليل هزينه بالاتر، طبق توافق طرفين قابل انجام مي گردد. 
رمز دسترسي به برنامه (در صورت فراموشي)GRS07300,000 ریالبراي ارائه رمز دسترسي فراموش شده ارائه اصل نامه رسمي مهر و امضاء شده شركت متقاضي الزامي است بايد در نامه نام، تلفن ثابت و همراه شخصي كه بايد كلمه عبور به ايشان داده شود، درج شده باشد. توسط شركت ميتوان از طريق تلفن، SMS يا اينترنت پاسخ را براي مشتري ارسال نمود.
نصب اوليه نرم افزارسينگلGRS08رایگان
(در محل نمایندگی)
نصب اوليه صرفا تا يكماه پس از خريد در محل نمايندگي هاي فروش و خدمات رايگان مي باشد و پس از آن هزينه اي برابر هزينه نصب مجدد دريافت می گردد. 
همچنین در صورت درخواست مشترکین نرم افزارهای سینگل و در صورت امکان اعزام برای نصب اولیه نرم افزار سینگل، تعرفه نصب مجدد دریافت می گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
شبکهGRS09رایگانجهت ارائه خدمات نصب اولیه برای مشترکین شبکه، همكار فروش و خدماتي كه نرم افزار را فروخته موظف به ارائه خدمات اولیه و مطابق با ضوابط کلی تعیین شده می باشند (نصب اولیه رایگان نرم افزار شبکه و ارسال فرم گزارش ارائه خدمات با کد FO-098 برای شرکت طرفه نگار).لازم به ذكر است درصورت عدم ارسال فرم مذكور در موعد مقرر، مبلغ خدمات تعهدي اختصاص يافته به همكار (در زمان خريد) از حساب ايشان خارج خواهد شد.
نصب مجدد نرم افزارسینگلGRS10 ساعتی 550,000 ریال-
شبکه به ازای هر clientGRS11 ساعتی 550,000 ریال
شبکه فقط سروزGRS12850,000 ریال-
نصب و راه اندازی امکان سفارش گیری بر روی ویندوز (دروید سرور)GRS13650,000 ریال-             
نصب و راه اندازی امکان سفارش گیری بر روی هر تبلتGRS14100,000 ریال-             
نصب بانکهای اطلاعاتی سال قبل (ايجاد سال مالی گذشته) در نرم افزار های سينگل و شبکهGRS15350,000 ریاللازم به ذكر است، چنانچه موارد با ايراد نرم افزار (باگ) همراه باشد طبق تعرفه "ايراد نرم افزار" اعمال مي گردد. 
اول دوره نمودن اطلاعات / كانورت اطلاعاتGRS16500,000 ریال  
بازیابی اطلاعات کالا و طرف حساب از خروجی نرم افزار در فرمت ExcelGRS17450,000 ریالورودی اکسل 450،000ریال و بستگی به زمان قابل تغییر تا سقف  900،000ریال
تعويض قفل  سخت افزاری به سخت افزاری (تکنولوژی جدید)GRS18600,000 ریالدر خصوص قفل دارای مشکل در صورتیکه "آی سی" بر روی قفل وجود داشته باشد طبق روال قفل تعویض شده و هزینه آن مطابق تعرفه از مشتری دریافت می گردد، (همچنین با استفاده از فرم تعهدنامه تعويض قفل با کد FO-589 از مشتری تعهد گرفته شده و پس از ارسال به شرکت قفل و بررسی درصورت وجود مشکل اقدامات لازم طبق تعهدنامه صورت میگیرد) اما چنانچه "آی سی" بر روی قفل وجود نداشته باشد قفل هیچ ارزشی نداشته و عمدا دستکاری شده، لذا قفلی ارائه نمی گردد و در صورت نياز باید نرم افزار جدید خریداری گردد.
در خصوص تبدیل قفل ها امکان تبديل مستقيم قفل هاي پارالل به 64 HID  وجود دارد.
کلیه نرم افزارهای فروش رفته می بایست دارای قفل 64 بیتی باشند و در صورتیکه نماینده در هنگام فروش قفل 32 بیتی در اختیار کاربر قرار دهد، نیاز به بررسی و تصمیم گیری توسط شرکت فروش می باشد.

در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
تعویض قفل پاک شده (سوخته)GRS19رایگانمعيار شناسايي قفل پاک شده (سوخته) قفلي است كه از لحاظ اطلاعات موجود در برد سخت افزاري دچار مشكل گرديده است و بر روي هيچ سيستم كامپيوتري عكس العملي از خود نشان نمي دهد، قفل از لحاظ ظاهر و فيزيكي سالم بوده اما در اصطلاح سوخته است،
همچنین قفل هايي که از لحاظ فيزيکي مشکل ندارند و نيازي به Program نمودن قفل نيز ندارند اما نياز به تعويض دارند (مواردي که به دليل خطاي -1 و يا درخواست مکرر کلمه عبور و کد رجيستري يا در برخي موارد خطاي 21 و ... مي باشد)  نیز تعرفه های مشابه قفل پاک شده (سوخته) دارند.
لازم به ذکر است ، چنانچه مشترک داراي چند قفل بوده باشد ،مطابق با تشخیص کارشناس، 1 یا همه قفلها قابل تعویض میباشند.
درصورتیکه قفل سوخته مشتری قفل نسل قدیم (tiny dongle version 2.0 ) باشد، قفل سالم نسل قدیم به مشتری به صورت رایگان تحویل داده می شود.

و درصورت تمایل مشتری به تعویض قفل ازنسل قدیم (tiny dongle version 2.0 ) به نسل جدید (+tiny یا tiny hid) و استفاده از تکنولوژی جدید این گونه قفل ها، هزینه مصوب دریافت می گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
             
قفل سرقت شدهGRS20خريد مجدد نرم افزارمطابق با تعرفه های فروش
قفل مفقود شدهGRS21خريد مجدد نرم افزارمطابق با تعرفه های فروش
افزایش کیت و امکاناتGRS22طبق تعرفه های فروشارجاع به واحد فروش ميشود. درصورت اتصال مستقيم به شركت Online درغيراينصورت بايد OffLine ارائه گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی: با دریافت مبلغ  200.000ریال (بعنوان کارمزد) مازاد بر هزینه مربوطه امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است این شرایط شامل مواردی است که نیاز به ارتقا ورژن و یا ارئه سی دی نمیباشد و در مواردی که الزاما نیاز به ارتقا ورژن است میبایست حتما تمدید پشتیبانی نیز صورت گیرد، لذا میبایستی توجه داشت که ارتقاء ها جهت مشترکینی که تمدید پشتیبانی ندارند، تنها در گروه محصولات یکسان قابل انجام خواهد بود (بدون تغییر در نسخه نرم افزار؛ شرکتی به شرکتی و...) 
ارتقاء ورژنارائه سی دی آخرین ورژن GRS23رایگانتعرفه ذکر شده براي اين خدمت، شامل ارائه سي دي آخرين ورژن نرم افزار می باشد.لازم به ذکر است مشترک می تواند درخواست دریافت فایل یا سی دی آخرین ورژن نرم افزار را از طریق درگاه تلفنی و الکترونیک( مای هلو ) ارائه نماید اما بابت ارسال سی دی از طریق پست هزینه پستی به صورت مجزا دریافت می گردد.
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
انجام عملیات ارتقاء ورژن به آخرین نسخهGRS24250,000 ریالتعرفه ذکر شده براي اين خدمت، شامل انجام عمليات ارتقا ورژن مي باشد. 
در صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
1 شدن شماره ثابت سند پس از بستن حسابGRS25400,000 ریال-
ایجاد و بازگردانی بکاپGRS26رایگاندر صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.
خام کردن نرم افزارGRS27رایگاندر صورت عدم تمدید اعتبار پشتیبانی این خدمت به مشتری ارائه نمی گردد.